11 maj 2010

Amigos


Vänner är viktiga i livet. Utan mina vänner skulle jag inte vara den jag är eller förmodligen inte vara någon överhuvudtaget. Vänner stöttar, diskuterar, argumenterar, kritiserar och inspirerar. Mina vänner...
  • ...kommer med glass när jag är ledsen.
  • ...står för sina åsikter i vått och torrt.
  • ...respekterar mina åsikter även om de inte alls delar dem.
  • ...reser över halva jordklotet för att närvara vid mitt bröllop.
  • ...lånar ut pengar utan att blinka när det krisar.
  • ...förstår vad det innebär att gå på fest.
  • ...är aldrig tråkiga.
  • ...har alltid svar på tal.
  • ...kommer från världens alla hörn.
  • ...har mycket pengar.
  • ...har inga pengar.
  • ...är heterosexuella.
  • ...är homosexuella.
  • ...är kommunister.
  • ...är republikaner.

Mina vänner är kort och gott allting. Tack alla underbara människor jag känner. Ni vet vilka ni är...

5 kommentarer:

Ulrika & Peter sa...

TACK för att vi får vara Dina Vänner = ett privilegium!!!!!

Hebbla sa...

Väldigt bra formulerat om dina vänner!
Vilken kul bild!!

terese sa...

...att ha så fina goa vänner är ett privilegium du fått för att du antagligen är en lika go vän själv:-)

Havanna sa...

Man önskar ju att man vore det i alla fall.

Don Justo sa...

Du har själv alla dessa egenskaper!Med dig har man aldrig tråkigt,du är intelligent,du är otroligt rolig,har fantastisk humor,du är generös,bryr dig och har ett stort hjärta...Tack för att DU finns